ҚОҒАМДЫҚ КЕҢЕС МҮШЕЛЕРІ МОНИТОРИНГ ЖҰМЫСТАРЫН ЖҮРГІЗДІ

Жаңа оқу жылы қарсаңында білім беру ұйымдарының дайындығын қамтамасыз ету – оқушылардың сапалы білім алуы мен қауіпсіздігі үшін аса маңызды қадам. Осы бағытта Қоғамдық кеңес мүшелері тарапынан қаладағы бірқатар жеке меншік мектептерде кешенді зерделеу жұмыстары жүргізілді.
Мониторинг барысында басты назар білім беру процесінің сапасына, оқу кабинеттерінің жабдықталуына және оқушыларға жасалған жалпы жағдайларға аударылды. Бұл тек материалдық-техникалық базаны бағалау ғана емес, сонымен қатар білім сапасының негізгі көрсеткіштерін анықтау, оқу процесінің тиімділігін арттыруға бағытталған ұсыныстар әзірлеу мақсатында жүзеге асырылды. Зерделеу жұмыстарына №59 жалпы орта мектеп пен бірнеше ірі білім беру ұйымдары – «Yess Bilim» ЖШС, «ZIYATKER TURAN» ЖШС, «Бал Қазына» ЖШС («PARASAT AJ» мектебі) қамтылды. Бұл әртүрлі білім беру форматтары мен әдістемелерін қолданатын ұйымдардың жаңа оқу жылына дайындығын салыстырмалы түрде бағалауға мүмкіндік берді. Мониторинг кезінде анықталған негізгі мәселелер мектеп басшылығына ескертілді. Бұл ескертулер оқу бөлмелеріндегі жабдықтардың жеткіліксіздігі, қауіпсіздік талаптарының орындалуы, оқу-әдістемелік материалдардың жаңартылуы сияқты бағыттарды қамтыды. Сонымен қатар, білім беру сапасын арттыруға қажетті қосымша шаралар туралы ұсыныстар да берілді. Қоғамдық кеңес мүшелерінің мұндай жұмыстары білім беру мекемелерінің қызметін ашық әрі айқын бақылауға, олардың жауапкершілік деңгейін арттыруға ықпал етеді. Бұл әсіресе жеке меншік мектептер үшін маңызды, себебі олар мемлекеттік тапсырыс аясында да қызмет көрсетеді және білім сапасы бойынша бірдей стандарттарға сай болуы тиіс.
Алдағы уақытта аталған білім беру ұйымдары Қоғамдық кеңестің тұрақты бақылауында болады. Бұл – тек бір реттік тексеру емес, оқу процесінің сапасын жүйелі түрде бақылап отырудың бастамасы. Мұндай тәсіл оқушыларға барынша қолайлы жағдай жасауға, білім сапасын арттыруға және ата-аналардың сенімін нығайтуға бағытталған. Жеке меншік мектептердің жаңа оқу жылына дайындық деңгейін осылайша кешенді бағалау – білім беру жүйесінің сапасын көтерудің маңызды тетігі. Бұл тәжірибе алдағы жылдары да жалғасып, қаладағы барлық білім беру ұйымдарының жұмысына сапалы серпін бермек.