АЛҒАШҚЫ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ КЕҢЕСІ ӨТКІЗІЛДІ

26
0

Түркістан қаласындағы Әл-Фараби атындағы №10 жалпы білім беретін мектепте 2025 жылдың 29 тамыз күні жаңа оқу жылының алғашқы педагогикалық кеңесі өтті. Бұл жиын – мектеп ұжымының бір жылдық жұмыс бағытын айқындайтын, білім беру саласындағы мемлекеттік саясаттың басымдықтарын талқылайтын кәсіби алаң болды.

Кеңестің күн тәртібіне бірнеше маңызды мәселе шығарылды. Алдымен жаңа оқу жылында мектеп жұмысының басымдықтары мен негізгі бағыттары қарастырылды. Мұнда оқу-тәрбие процесін жетілдіру, білім сапасын арттыру, оқушылардың жан-жақты дамуына жағдай жасау бағыттары талданды. Бұдан кейін мектептің жылдық жұмыс жоспары бекітілді. Бұл жоспар оқу бағдарламаларын жүзеге асырумен қатар, тәрбие жұмыстарының мазмұнын да қамтиды. Сондай-ақ ұйымдастырушылық-шаруашылық мәселелер де назардан тыс қалмады. Кеңеске арнайы шақырылған қонақтар қатарында Ұлттық біліктілікті арттыру орталығы филиалының өкілі Егенова Назгүл Атаевна және Түркістан облысы Білім басқармасының Білім беруді дамыту орталығының әдіскері Аблаева Ақмарал Еламанқызы болды. Олар педагогтердің кәсіби дамуына, жаңа әдістемелік құралдарды енгізуге қатысты құнды ойларымен бөлісті. Әсіресе Егенова Назгүл Атаевнаның мұғалімдердің біліктілігін арттыру курстары жөніндегі баяндамасы ұстаздар қауымына үлкен серпіліс берді. Бұл курстардың басты мақсаты – мұғалімдердің заманауи талаптарға сай кәсіби құзыреттілігін нығайту, жаңа технологияларды тиімді қолдануға үйрету. Жиын барысында ҚР Оқу-ағарту министрлігінің әдістемелік-нұсқаулық хаты таныстырылды. Онда жаңа оқу жылына қойылатын негізгі талаптар, білім беру сапасын қамтамасыз ету тетіктері мен педагогтердің кәсіби қызметін жетілдіруге бағытталған ұсыныстар қамтылды.

Педагогикалық кеңесте көтерілген тағы бір маңызды мәселе – «Адал азамат» бірыңғай бағдарламасы. Бұл бағдарлама жас ұрпаққа әділдік, адалдық, жауапкершілік сияқты құндылықтарды дарытуға бағытталған. Мектеп ұжымы аталған бағдарламаны тәрбие жұмыстарының негізіне айналдыруды басты міндет ретінде қабылдады. Сонымен қатар, «Ұстаз» платформасын қолдану тәртібі талқыланды. Бұл цифрлық жүйе ұстаздардың кәсіби дамуына, оқу үдерісін тиімді ұйымдастыруға арналған маңызды құрал екені белгілі. Мұғалімдерге платформаны дұрыс әрі тиімді қолданудың жолдары түсіндірілді. Білім беру ұйымдарында академиялық адалдық қағидалары да кеңестің негізгі тақырыптарының бірі болды. Бұл мәселе оқу үдерісінде әділдік пен ашықтықты қамтамасыз етуге, оқушылардың білімін объективті бағалауға бағытталған. Мұғалімдер бұл қағидаларды күнделікті тәжірибеде қолданудың тиімді тәсілдерін ортаға салды. Кеңесте қазіргі заманның өзекті тақырыптарының бірі – жасанды интеллектіні қолданудың этикалық нормалары да қозғалды. Технология дамыған дәуірде мұндай тақырыптардың білім беру саласында талқылануы заңды құбылыс. Жасанды интеллект білім алушылардың мүмкіндіктерін кеңейтіп, мұғалім еңбегін жеңілдетуі мүмкін. Дегенмен оны қолданудағы этикалық нормаларды сақтау – басты талап. Бұл бағытта ұстаздарға нақты ұсыныстар берілді. Оқушыларды тамақтандыруды ұйымдастыру мәселесі де назардан тыс қалмады. Әлеуметтік қолдау шаралары, мектеп асханасындағы санитарлық талаптардың сақталуы, оқушылардың тең әрі сапалы тамақтануы кеңес барысында егжей-тегжейлі қарастырылды. Мектеп қызметкерлеріне арналған ішкі еңбек тәртібі ережелері де талқыланып, ұжым мүшелеріне нақты міндеттер жүктелді. Бұл ережелер педагогтердің еңбек тәртібін жүйелеп, олардың кәсіби қызметін тиімді ұйымдастыруға бағытталған.

Қорытындылай келгенде, Әл-Фараби атындағы №10 мектептің алғашқы педагогикалық кеңесі жаңа оқу жылына тың серпін берді. Кеңесте қаралған мәселелер – заманауи білім беру жүйесінің басты бағыттарын айқындайтын өзекті тақырыптар. Мұғалімдердің кәсіби дамуы, оқу-тәрбие жұмысының мазмұны, оқушылардың қауіпсіздігі мен әлеуметтік қолдауы, жаңа технологияларды тиімді қолдану – барлығы да бір ғана мақсатқа қызмет етеді. Ол – сапалы білім беріп, саналы, отансүйгіш, бәсекеге қабілетті жас ұрпақ тәрбиелеу. Бұл жиыннан байқағанымыздай, білім саласындағы әрбір өзгеріс, әрбір жаңа бағдарлама немесе бастама мектеп қабырғасында жүзеге асады. Сондықтан мұндай педагогикалық кеңестер – тек кәсіби пікір алмасу емес, болашаққа бағытталған нақты іс-қимыл жоспары.