ҚАУІПСІЗДІК ШАРАЛАРЫ ТУРАСЫНДА КЕҢІНЕН АҚПАРАТ БЕРІЛДІ

Шымкент қалалық білім басқармасына қарасты А.Байтұрсынов атындағы №50 мектеп-гимназиясында 7-10 сынып оқушылары арасында «Полиция және балалар – қауіпсіздік үшін бірге» тақырыбында бірыңғай мазмұндама жазу жұмысы ұйымдастырылды. Бұл шара – оқушылардың құқықтық мәдениетін арттыруға, олардың қауіпсіздік туралы түсінігін кеңейтуге бағытталған маңызды тәрбиелік іс-шара. Сонымен бірге, мазмұндама жұмысы «Адал Азамат» біртұтас тәрбие бағдарламасының басты бағыттарымен толық үндеседі.
Бағдарламада көрсетілгендей, жас ұрпақтың бойында адалдық, жауапкершілік, заңға құрмет секілді құндылықтарды қалыптастыру – болашақ азамат тәрбиесінің негізгі тірегі. Қауіпсіздікті сақтау, құқықтық нормаларды білу және оларды күнделікті өмірде қолдана алу – әрбір оқушының азаматтық мәдениетін қалыптастыратын маңызды факторлардың бірі. Сол себепті мектепте ұйымдастырылған мазмұндама жұмысы оқушылардың құқықтық сауаттылығын арттырудың тиімді тәсілі болды. Мазмұндама тақырыбы оқушыларға полиция қызметінің қоғамдағы рөлі мен балалардың қауіпсіздігін қамтамасыз ету бағытындағы атқаратын міндеттерін түсіндіруге бағытталды. Полиция – қоғамдық тәртіп пен тыныштықтың кепілі, ал балалардың қауіпсіздігі – қоғамның ортақ жауапкершілігі. Осыны түсіндіру арқылы оқушыларда құқық қорғау органдарына деген құрмет, олардың қызметін дұрыс бағалау және қауіпсіздік ережелерін сақтаудың маңызын сезіну қалыптасады. Бұл – «Адал Азамат» бағдарламасы көздеген мақсаттардың бірі: жасөспірімнің бойында заңға бағыну мәдениетін, жауапкершілікті, әділдікке деген құрметті дамыту. Мазмұндама жұмысы барысында оқушылар полиция мен балалар арасындағы өзара әрекеттестіктің маңызын түсініп, қауіпсіз орта құруда әрбір азаматтың рөлін бағамдауға мүмкіндік алды. Полиция қызметкерлерінің балаларды қорғаудағы еңбегі, тәртіп ережелерін сақтау қажеттілігі, қауіпті жағдайларда әрекет ету жолдары секілді мәселелер мазмұндамаға арқау болды. Бұл тақырып оқушыларды өз ойларын жүйелі жеткізуге, себеп-салдарлық байланысты анықтауға, нақты ұсыныстар айтуға үйретеді. Мұндай дағдылар сыни ойлау мен ой қорыту қабілеттерін дамытып, оқушыны саналы шешім қабылдауға жетелейді.
Сонымен бірге, мазмұндама жазу – оқушының жауапкершілік сезімін қалыптастыратын тиімді әдіс. Әрбір оқушы өз білімі мен түсінігіне сүйене отырып, қоғамдық тәртіп пен қауіпсіздікті сақтау мәдениеті туралы ой жазады. Бұл олардың ішкі құндылықтарын дамытады, дұрыс әрекет ету қажеттілігіне көз жеткізеді. «Адал Азамат» бағдарламасының негізгі бағыттарының бірі — қауіпсіз, бақытты, құқықтық сауатты тұлға тәрбиелеу. Мектептегі бұл іс-шара дәл осы бағыттың нақты жүзеге асуы болып табылады. Мазмұндама жазу барысында оқушылар полиция қызметкерінің адам өміріндегі рөлін бағалап қана қоймай, өздерінің де қоғам алдындағы міндеті бар екенін түсінеді. Өз қауіпсіздігін қамтамасыз етуде, өзгелерге үлгі болуда және тәртіп сақтау мәдениетін қалыптастыруда әр бала өз орнын сезінуі тиіс. Бұл – тұлғаның азаматтық жауапкершілігінің қалыптасуына ықпал ететін маңызды қадам.

