«АДАЛ АЗАМАТ» БІРТҰТАС ТӘРБИЕ БАҒДАРЛАМАСЫ АЯСЫНДА ТРЕНИНГ ӨТТІ

100
0

Бүгінгі білім беру жүйесінде оқушылардың тек академиялық білімін арттыру ғана емес, олардың тұлғалық дамуы мен психологиялық жайлылығын қамтамасыз ету де маңызды бағыттардың бірі болып отыр. Осы тұрғыдан алғанда, Шымкент қаласындағы №48 жалпы орта мектепте өткен «Пирамида» тренингі – оқушылардың ішкі әлеуетін ашуға, өзара сыйластық пен бірлік сезімін арттыруға бағытталған тәрбиелік мәні зор іс-шара болды.

Тренинг «Адал азамат» біртұтас тәрбие бағдарламасы аясында ұйымдастырылып, мектеп психологы А.Д. Данаеваның бастамасымен өтті. Іс-шараға 9 “А” сынып оқушылары қатысып, қысқа уақыт ішінде үлкен әсер алды. Тренингтің басты мақсаты – ұжымда жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру, ұйымшылдық пен өзара қолдауды арттыру, сондай-ақ оқушылардың көңіл-күйін көтеру болды. Қазіргі жасөспірімдер заманы – жылдам ақпарат, қарқынды даму және жоғары эмоционалдық жүктеме кезеңі. Сондықтан мектептегі психологиялық қызметтің басты міндеттерінің бірі – оқушылардың эмоционалдық тұрақтылығын сақтап, олардың өзара қарым-қатынас мәдениетін қалыптастыру. “Пирамида” тренингі осы міндеттерді орындауға бағытталған тиімді әдістердің бірі ретінде өз нәтижесін көрсетті. Тренинг барысында оқушылар өзара әрекеттесіп, бір-біріне қолдау көрсетудің, тыңдай білудің және сенім артудың маңызын түсінді. Мұндай ұжымдық ойын түріндегі психологиялық жаттығулар балалардың әлеуметтік белсенділігін арттырып қана қоймай, олардың өзін-өзі тануына, достық пен өзара сыйластықтың мәнін ұғынуға мүмкіндік береді. Психологтың айтуынша, тренингтің басты ерекшелігі – оның қарапайым әрі қызықты форматында. Балалар ойын түрінде өздерінің мінез-құлқын, қарым-қатынас стилін, көшбасшылық қабілеттерін байқата алды. Мұндай тәсіл оқушыларға еркіндік пен өз ойын ашық айтуға мүмкіндік береді.

Психологиялық тұрғыдан алғанда, “Пирамида” жаттығуы топ мүшелерін бір мақсатқа жұмылдыруға, бір-біріне сенім арттыруға бағытталған. Бұл – командалық рухты қалыптастырудың тиімді әдісі. Осындай жұмыстар арқылы оқушылар өзара түсіністік пен сыйластықтың маңызын ұғынып, ұжымда жағымды эмоционалды байланыс орнатады. Қатысушылардың белсенділігі мен көңіл-күйлері тренингтің тиімді өткенін айқын көрсетті. Олар ашық эмоциялар білдіріп, өз әсерлерін бір-бірімен бөлісті. Әрбір оқушы өзін топтың маңызды бөлігі ретінде сезініп, бірлесе әрекет етудің қуанышын бастан кешті. Бұл – жасөспірімдердің психологиялық саулығы мен әлеуметтік бейімделуі үшін өте маңызды фактор. “Адал азамат” бағдарламасының аясында өткізілген осындай іс-шаралар оқушыларды азаматтық жауапкершілікке, өзара көмек пен құрметке тәрбиелеудің нақты үлгісі болып табылады. Бағдарламаның басты идеясы – тұлғаның адамгершілік және рухани дамуын қамтамасыз ету. Ал мектеп психологтарының жүйелі жұмысы осы мақсатқа жетудің пәрменді тетігі саналады.