ИНТЕРНЕТТІҢ ПАЙДАСЫ МЕН ЗИЯНЫ САРАЛАНДЫ

Шымкент қаласы білім басқармасына қарасты №80 IT мектеп-лицейінде оқушылар арасында «Интернетті білім алуда пайдалану: пайдасы мен қаупі» тақырыбында қызықты пікірсайыс өтті. Іс-шара «Адал азамат» біртұтас тәрбие бағдарламасының аясында ұйымдастырылып, оқушылардың ақпараттық сауаттылығын арттыру, сыни ойлау қабілеттерін дамыту және интернетті қауіпсіз әрі тиімді пайдалану дағдыларын қалыптастыруға бағытталды.
Пікірсайысқа қатысушылар екі топқа бөлініп, интернеттің білім беру саласындағы артықшылықтары мен қауіп-қатерлері жөнінде өз ойларын білдірді. Әр топ өз пікірін нақты дәлелдермен қорғап, сыныптастарымен белсенді талқылау жүргізді. Талқылаудың негізгі мәселелері ретінде интернет арқылы әлемдік білімге қол жеткізу, онлайн оқытудың икемділігі мен цифрлық дағдыларды дамыту, сондай-ақ киберқауіпсіздік пен ақпараттық сауаттылықтың маңыздылығы қаралды. Іс-шара барысында оқушылар интернеттің оқу процесіндегі практикалық мүмкіндіктерін танып қана қоймай, оның теріс ықпалдарын да талдады. Мысалы, әлеуметтік желілерде уақытты дұрыс басқармаудың, жалған ақпаратқа сенудің немесе интернеттегі қауіпті контентке тап болудың білім алу процесіне қалай кері әсер ететінін талқылады. Сонымен қатар, қатысушылар цифрлық мәдениет пен жеке мәліметтерді қорғаудың, онлайн қауіпсіздік ережелерін сақтау қажеттілігін атап өтті. Дебат барысында оқушылар өз ойларын еркін жеткізіп қана қоймай, сыни тұрғыдан ойлау қабілетін шыңдады. Олар дәлелді пікірлерін қорғау арқылы ақпаратты саралап талдауға, әртүрлі көзқарастарды бағалауға және қоғам алдындағы жауапкершілікті түсінуге үйренді. Сонымен қатар, пікірсайысқа қатысу арқылы жастардың коммуникациялық дағдылары, топта жұмыс жасау қабілеттері мен өз ойын жүйелі жеткізу дағдылары дамыды.
Іс-шараның басты мақсаты — интернетті тек ойын-сауық құралы ретінде ғана емес, білім алу мен өз білімін кеңейту құралы ретінде тиімді пайдалану мәдениетін қалыптастыру болды. Пікірсайыс оқушыларға ақпараттық ресурстарды дұрыс таңдау, сенімді дереккөздерді ажырату және цифрлық кеңістіктегі жауапкершілікті сезіну мүмкіндігін берді. Бұл тәжірибе олардың интернетті саналы және қауіпсіз пайдалануға деген көзқарасын қалыптастырды. Пікірсайыстың нәтижесі бойынша оқушылар интернеттің білім алу мүмкіндіктері мен қауіпті жақтарын теңгерімді түрде бағалауға, өз тәжірибесін саналы түрде жоспарлауға, және цифрлық қоғамда жауапкершілікпен әрекет етуге үйренді. Осындай іс-шаралар «Адал азамат» біртұтас тәрбие бағдарламасының мақсаттары аясында жасөспірімдердің білім, қауіпсіздік мәдениетін көтеруге үлес қосады.



