БІЛІМ САЛАСЫНДА АТҚАРЫЛҒАН ЖҰМЫСТАРДЫҢ ЖАЙ-ЖАПСАРЫ САРАЛАНДЫ

20
0

Түркістан қалалық мәслихат мәжіліс залында өткен тұрақты комиссиялардың біріккен отырысы білім саласының қазіргі жағдайын саралау және жаңа оқу жылына дайындықты пысықтау тұрғысынан маңызды жиындардың бірі болды. Оған Түркістан қаласы әкімінің аппарат басшысы Қуаныш Алибеков қатысып, мәслихат төрағасы Ғаппар Сарсенбаев төрағалық етті. Отырыстың негізгі тақырыбы – Түркістан қаласының білім бөлімінің 2024-2025 оқу жылындағы атқарған жұмыстары мен алдағы 2025-2026 оқу жылына дайындығы.

Білім бөлімінің басшысы Төлімбет Бақытжан жасаған баяндамада өткен оқу жылының негізгі көрсеткіштері, жетістіктері мен туындаған мәселелері егжей-тегжейлі талданды. Ол оқу процесін ұйымдастыру, педагогикалық кадрлармен қамтамасыз ету, білім беру инфрақұрылымын жаңарту, оқушылардың білім сапасын арттыру бағытында атқарылған жұмыстарға тоқталды. Сонымен қатар, жаңа оқу жылында енгізілетін жаңашылдықтар мен шешуді қажет ететін түйткілдер де атап өтілді. Жиын барысында депутаттар баяндамашыға бірқатар нақты сұрақтар қойып, білім сапасын одан әрі арттыру, мектептердегі материалдық-техникалық базаны жетілдіру, мұғалімдердің кәсіби біліктілігін көтеру және оқушылардың қауіпсіздігін қамтамасыз ету мәселелеріне назар аударды. Ұсыныстардың басым бөлігі білім беру жүйесінің сапасын кешенді түрде жақсартуға бағытталды. Аналитикалық тұрғыдан алғанда, бұл отырыстың бірнеше маңызды қыры бар. Біріншіден, мәслихат деңгейінде білім саласын талқылау – жергілікті атқарушы билік пен өкілдік органның тығыз әріптестігін көрсетеді. Бұл модель шешім қабылдау процесін жеделдетіп, білім беру саласындағы реформаларды нақты жағдайға бейімдеуге мүмкіндік береді. Екіншіден, 2024-2025 оқу жылының қорытындыларын талдау – алдағы кезеңдегі басым бағыттарды анықтау үшін аса маңызды. Бұл жерде тек статистикалық деректерді жинақтау ғана емес, олардың сапалық маңызын түсіну, әрбір көрсеткіштің артындағы нақты жағдайды талдау қажет. Мысалы, бітіруші түлектердің ҰБТ нәтижелері, бастауыш сыныптардағы оқу сауаттылығының деңгейі, мектепке дейінгі біліммен қамту көрсеткіштері – білім беру саясатын түзетудің негізгі индикаторлары. Үшіншіден, жаңа оқу жылына дайындықты пысықтау барысында материалдық-техникалық базаға баса назар аударылуы – бұл білім беру сапасының іргетасы. Мектеп ғимараттарының жағдайы, сынып бөлмелерінің жабдықталуы, ақпараттық технологиялардың енгізілу деңгейі, зертханалардың қолжетімділігі – оқушылардың білім алу сапасын айқындайтын басты факторлар. Төртіншіден, кадр мәселесі. Мұғалімдердің тапшылығы, олардың біліктілігін арттыру, жас педагогтарды тарту – отырыста қозғалған негізгі тақырыптардың бірі болды. Қазіргі таңда білім беру саласында жаңа буын мұғалімдерді тұрақтандыру үшін әлеуметтік қолдау тетіктерін жетілдіру, кәсіби дамуға жағдай жасау және жұмыс жүктемесін оңтайландыру маңызды. Бесіншіден, білім сапасын арттырудың әлеуметтік қыры бар. Оқушылардың білім алуына тең мүмкіндік жасау, инклюзивті білім беруді дамыту, ауылдық аймақтардағы мектептердің жағдайын жақсарту – бұл бағыттағы жұмыстар жүйелі түрде жүргізілуі тиіс. Мәслихат отырысында ұсынылған ойлар осы мақсаттарға жету үшін қосымша шаралар қабылдау қажеттігін көрсетті.

Отырыстың тағы бір ерекшелігі – депутаттар тарапынан түскен ұсыныстардың барлығы назарға алынып, пысықталатынының жариялануы. Бұл – ұсыныс берудің формалды емес, нақты нәтижеге бағытталған тетік екенін білдіреді. Яғни, мәслихаттағы талқылаулар тек есеп тыңдау деңгейінде қалып қоймай, нақты шешім қабылдауға жол ашады. Жалпы, бұл жиын Түркістан қаласының білім беру саласында ашықтық пен есептілік принциптерінің орнығып келе жатқанын айғақтайды. Білім бөлімінің жылдық есебі – тек өткен кезеңді қорытындылау емес, болашаққа жоспар құрудың, мәселелерді шешудің алаңы. Мұндай кездесулердің жүйелі түрде өтуі білім беру сапасын арттыруға тікелей ықпал етеді. Жалпы Түркістан қаласындағы білім саласы соңғы жылдары даму қарқынын жоғалтқан жоқ. Дегенмен, халық санының өсуі, білім беру стандарттарының жаңаруы және еңбек нарығының өзгеруі – бұл жүйеден үнемі жаңғыруды талап етеді. Мәслихаттағы осындай отырыстар сол жаңғырудың нақты қадамдарына айналуы тиіс.