БАЛАБАҚШАДАҒЫ МӘСЕЛЕЛЕР ТАЛҚЫЛАНДЫ

5
0

Түркістан қаласындағы «Толағай» бөбекжай-балабақшасында мектепке дейінгі ұйым жетекшілері бас қосқан маңызды мәжіліс өтті. Қалалық білім бөлімінің басшысы Төлімбет Бақытжан Нұрмаханбетұлы төрағалық еткен бұл кездесу жаңа оқу жылына дайындық пен 2024-2025 жылғы оқу кезеңіндегі жұмыс нәтижелерін саралауға арналды.

Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту – баланың алғашқы әлеуметтік ортасы, алғашқы білім баспалдағы. Сондықтан бұл саладағы жүйелі жоспарлау мен басқару, педагогтердің кәсіби өсуі, сапалы мониторинг – еліміздің болашағы саналатын жас буынның өсіп-жетілуіне тікелей әсер ететін маңызды факторлар. Мәжіліс барысында бірнеше өзекті тақырыптар қарастырылды. Алғашқысы — 2024–2025 оқу жылына арналған жоспарлар және өткен оқу жылының қорытындылары. Әр балабақша меңгерушісі өз ұйымындағы жұмыстарды қорытындылап, қандай жетістіктерге қол жеткізілгені, қандай қиындықтар кездескені жөнінде есеп берді. Келесі тақырып — озат педагогикалық тәжірибемен алмасу. Мектепке дейінгі тәрбиешілер мен әдіскерлердің шығармашылығы, жаңа әдістемелерді қолдануы балалардың даму қарқынына оң ықпал етеді. Осы орайда үздік практикалармен бөлісу – жалпы сапаны көтерудің ең тиімді тетігі. Мониторинг нәтижелері де талданды. Сапаны бағалау – қазіргі білім беру жүйесінің ажырамас бөлігі. Жиында мониторинг нәтижелері егжей-тегжейлі қарастырылып, сапаны арттыру бойынша нақты ұсыныстар айтылды. Бұл тек есеп емес, жүйелі шешімдер қабылдауға негіз болатын стратегиялық құрал. Дербестендірілген қаржыландыру және мемлекеттік тапсырысты орналастыру мәселесі де күн тәртібіне қойылды. Кездесуде ерекше назар аударылған тақырыптардың бірі – мектепке дейінгі ұйымдарға қатысты пилоттық жоба аясында мемлекеттік білім беру тапсырысын орналастыру. Дербестендірілген қаржыландыру моделі – ата-аналар мен білім алушылардың нақты қажеттіліктерін ескеруге бағытталған әдіс. Бұл тәсіл қаржылық ашықтық пен тиімділікті арттыруға жол ашады. Білім бөлімінің басшысы Бақытжан Төлімбет кездесу соңында барлық қатысушыларға белсенділік танытқандары үшін алғыс білдіріп, алдағы кезеңге қойылатын міндеттерді атап өтті. Ол нақты жоспар құрудың, өзара сенім мен серіктестік негізінде жұмыс істеудің маңызын ерекше атап өтті. Бұл ұстаным – дәстүрлі басшылықтан прогрессивті, серіктестік моделіне көшудің бір белгісі. Яғни, әрбір балабақша басшысы тек орындаушы емес, білім беру процесін бірге жасайтын, сапаны бірге арттыратын серіктес ретінде қарастырылады.

Қазіргі таңда елімізде мектепке дейінгі білім беру саласына ерекше көңіл бөлінуде. Мектепке дейінгі ұйымдар – тұлғаның алғашқы қалыптасу кеңістігі, сондықтан мұндағы әр шешім – болашақ буынның бағытына тікелей әсер етеді. Жоғарыда талқыланған мәселелер мен ұсыныстар мектепке дейінгі білім сапасын арттыру, педагогтердің кәсіби дамуын қамтамасыз ету, ата-аналармен тығыз ынтымақтастық орнату, жаңа қаржыландыру жүйесін тиімді қолдану арқылы сапалы, қолжетімді және заманауи білім беру ортасын қалыптастыруды көздейді. Түркістан қаласында өткен бұл мәжіліс – тек есеп беру жиыны ғана емес, мектепке дейінгі білім берудің жаңа кезеңге бет бұрғанын көрсететін нақты мысал. Өзекті мәселелерді ашық талқылау, тәжірибе алмасу және ортақ мақсаттарға бірігу – сапалы өзгерістің басты алғышарты. Бұл бағыттағы жүйелі жұмыс жалғасын тапса, Түркістандағы мектепке дейінгі білім беру мекемелері балаларға мейірімді, қауіпсіз әрі дамытушы орта ұсынатын үлгілі ұйымдарға айналары анық.

Жалпы балабақша – баланың алғашқы әлеуметтік ортасы, өмірді танып, қоғамдық ортада өзін-өзі ұстауды үйренетін маңызды кезеңі. Бұл – баланың жеке тұлға ретінде қалыптасуына әсер ететін ең алғашқы білім мен тәрбие беру мекемесі. Мектепке дейінгі кезеңде бала танымдық қабілеттерін дамытып, тілі ширап, логикалық ойлауы мен шығармашылық қабілеті артады. Балабақшада олар бір-бірімен араласып, ұжымда жұмыс істеуді, достықты, тәртіпті үйренеді. Тәрбиешілердің мейірімі мен кәсіби шеберлігі бала бойына жақсы әдеттерді қалыптастырады. Сондай-ақ, балабақша – ата-аналар үшін де үлкен қолдау. Себебі мұнда баланың қауіпсіздігі мен жан-жақты дамуы қамтамасыз етіледі. Қазіргі таңда балабақшаларда ойын арқылы оқыту әдісі, жаңартылған бағдарламалар, жаңа технологиялар кеңінен қолданылады. Бұл – бала бойындағы қабілетті ерте анықтап, оны дамытуға мүмкіндік береді. Қорытындылай келе, балабақша – жай ғана күтім көрсететін орын емес, бұл – білім мен тәрбие берудің негізі қаланатын, баланың болашағына бағыт-бағдар беретін алғашқы мектеп.